Friday, August 11, 2006

Silikon Vadisi



Aklima bir zamanlarin meshur bayani Samantha Fox geldi. Malumunuz en zirvede oldugu zamaninda memeleriyle gundemdeydi. Simdi etrafda o kadar meme varki ekmek su gibi birsey oldu. Silikon-implants olayi o kadar yaygin hale geldi ki, sagim solum silikonlanmayan ebedir, sobedir gibi bir sey oldu.

Amerika'daki televizyon kanalarindan bir tanesinde 'elimiDATE' diye bir program var. Eger gec saate kadar TV karsinda kalmissam bazen bakiyorum acaba ne tipler var ve neler sacmalayacaklar diye. Bu programda 1 erkek 4 bayanla birlikte vakit geciriyor. Bunun 1 bayan, 4 erkek versiyonlarida var ama erkekler kizlar kadar oynak olmadigi icin reyting yapmiyor sanirim. Daha cok 4 bayanli versiyonu oluyor. Erkek bu kizlarla vakit geciriyor ve asama asama eliyor. Kizlar elenmemek icin adamin ustune atlayip her turlu numarasini denerken bir yandan da birbirlerine laf atarak agiz dalasina girerek rakiplerini eletmeye calisiyorlar. 'Senin gobegin o kadar buyuk ki, sortunu cikartmiyorsun, saclarin cok igrenc, barbie doll gibi davranma beceremiyorsun' gibilerinden saldirilarda bulunurken en buyuk saldiri goguslere oluyor. Kimisi 'benimki silikon' diyerek ovunurken, kimileride 'benimkiler gercek' diye bir ovunme icinde. Bu silikonlu hatunlarin yaslari ise oldukca genc. Aileler, 'aman kizim dislanmasin' diyerek ayirdiklari kolej parasinin bir kisminida bu operasyona yatiriyor.



Nisan ayinda Tonight Show with Jay Leno'da Deal or no Deal adli yarisma programinin "bana gore" karizmatik, sevimli, sirin, seksi sunucusu vardi. Annem bizi ziyaret ettiginde vakit buldukca seyreder olmustuk bu yarismayi. Tamam, ben daha cok Howie Mandel'i seyretsemde yarismada acayip bir heyecan vardi. Gerci, bize ne oluyorsa, sanki biz kazaniyoruz parayi!!! Neyse ben bu adamin konuk oldugunu gorunce oturdum ekran karsisina. Gorelim bakalim nasil bir adammis bu dedim. Aslinda biraz hayal kirikligina ugradim. Titizlik konusunda paranoyak kivamina gelmis neredeyse. Ha Kurtlar Vadisi'ndeki Deve Tuncer ha Howie Mandel. Al birini vur otekine. Insanlarla tokalasmiyor, otele gittiginde yerlere havlular seriyorki halinin pisligine basmasin falan gibi manyakliklari var. Ama komik bir adamda. Bir heyecanli anlatislari var, sonunu merak ettirtiyor insana.



Neyse ben gevelemeyi birakayim. Iste bu benimki bir olaya degindi. Gozumun onunde hayal edince cok guldum. Aklima Samantha ve memeleri gelince bu da geldi ve bana yazi konusu oldu. Adamin anlattigi olay kelimesi kelimesine olmasada soyle birseydi:

California'da neredeyse silikonsuz hatun yok.




Eskiler mumyalama gibi yontemlerle bugune kadar insan vucutlarini gunumuze kadar tasimayi becermisler.



Bizlerde onlarin vucutlarini, iskeletlerini inceleyip ne zaman, ne sartlarda yasamis olduguna dair bilgiler edinmisiz...



Peki bizden yillar sonra mezarlari kaziyanlar ne bulacaklar? Iskeletlerin uzerinde yatan iki adet silikon!


Ben de buna uygun bir 'uzay cagi haberi' yaptim son nokta olaraktan :)



0 Yorum: