Saturday, August 12, 2006

Sac Boyamanin Oykusu


Sonunda tembellikten vazgecip sacimi boyadim. Birkac gun once acik kahveye boyadigim saclarima highlight yapmaya karar vermistim. Sarisin olmak gibi bir amac kesinlikle yoktur. Artik daha bir belirginlesmeye baslayan beyazlarimi saklamak amacli bunu dusunuyordum birkac zamandir ama cesaret edemiyordum. Yanik tenli olmayinca pek gitmiyor bana acik renk.

Bu sefer bosver yap bir delilik dedim. Begenmezsen boyarsin yine koyu renge diyerek giristim ise.

Kutudan cikan delikli sapkayi kafama gecirip o minicik deliklerden tig yardimi ile tutat tutam sac cikardim. Arkalarina gelince erkek kardesim yardim etti ama tig ile kafami delip, sacimi cekmeden de beni birakmadi. Meger isin en kolay olacagini dusundugum kisim, en uzun ve zahmetli kisimmis.

Boyayi sacima surdukten sonra kafama naylon esarbi gecirip 20-70 dakika arasi bekleme suresini cektigim resimleri duzenleyerek gecirdim.

Yikamak icin banyoya geri gittigimde beni bir korku aldi. Cok kotu olursa sapka takarim diyerek yikadim ama yikarken gordugum renk moralimi bozdu. Havlu ile nemini aldiktan sonra kutudan cikan tekrar yikanmasina gerek olmayan renk duzenleyici bakim losyonunu surdugumde renk biraz daha duzelmeye basladi gibi geldi. Kuru sacimin rengini merak etsemde sac kurutma makinasiyla kurutursam bu surdugumun etkisini yok eder dusuncesiyle islak sacla bekledim. Bir sure sonra dayanamayip kuruttum.

Sonuc:
-bu kadar cok highlight istememistim ama oldu bir kere. Napalim, herkes hata yapabilir. Zaten hatasiz olsaydi, kuafor olurdum.

-en azindan sapka takmaya gerek kalmayacak sekilde duzgun yapmisim.
-bu rengi en cok annem sevMEyecek. Acik tenli oldugum icin yakismadigini dusunuyor. Siyahda sana gitmez diyor.

-bazen biz bayanlar boyle kasiniriz, durter bizi birseyler ve degisiklik isteriz. Once ufak tefek alisverisle basladim. Bu sac rengi degistirmede bu durtmelerin bir neticesidir. Bir dahaki durtmede ne yaparim bilemiyorum.
-bir sonraki sefere yine kahve tonlari alinip acik renkler biraz daha koyulastirmaya calisilacagim.
-baktim oylede olmuyor , eger guneste de yanamazsam, solaryuma gidip bu teni bu saca uydurmaya calisacagim:)

0 Yorum: