Thursday, July 24, 2008

Babama...

Daft Punk - Around The World

Saatlerdir youtube'de yerli ve yabanci 90'li parcalari dinleyerek nostalji yapiyorum. Beni taniyanlar anladi artik ne kadar cok eskiye gidip geldigimi :)

Bir parca var ki babamin favorisi. Bizden cok o dinlerdi. Adini filan bilmezdi ama 'hani benim sevdigim' dediginde ben anlardim hangisi oldugunu.

Babamin boyle sevdigi parcalar olur ara sira. Hangi parca oldugunu hatirlamiyorum ama bir tane parcayi kasetin butun bir tarafina pespese kopyalamami istemisti.

Baba, bu zuzaaayli parca senin icin :) Yandaki ekrana tikla veya yukaridaki yaziya.

Not: Ses once boguk geliyor. kotu cekim filan degil, parcanin orjinali o sekilde.

4 Yorum:

zilsizzarife'nin yeri said...

Parça çok bombaymış Nilly:)

ibeking said...

şimdi çınarcıktan döndük..hersene biraz daha kötü..hiç aklın kalmasın...bu klip bir zamanların süper alterne klibiydi..hey gidi hey...

nilly said...

Zarife, zamaninda cok bombaydi ve ara ara dinledigimde hala guzel geliyor. Bu aradasayfana ugradim. Tatil yaramis :)


Ibekingim janiiim arkadasim, gecen bende ruyamda gordum. Ablam ve kuzenlerimle sahilde geziniyorduk. Burada gecen sene tanistigimiz bir cift vardi. Kisa bir sure icin yine gelmislerdi. Cocuk Yalova'li ve yazlari Cinarcik'a gidermis bizim gibi "genclik" gunlerinde. Onunla bol bol Cinarcik muhabetti yapmistik bizde.

Sana facebook'dan yolladigim 90li yillarin karisik olanini dinledin mi?

Asortik Krep said...

Bende babamla Michael dinlerdim kasetten..