Monday, December 05, 2011

Aralıktan Göz Kırp Kendine

Kendimi sorguluyorum;

Geçen zamanımı,
Birikimlerimi ve yitirdiklerimi.
Ne katmışım kendime,
Neler vermişim kendimden...
Ne çokmuş verdiklerim!
Öbek öbek, kucağıma sığmazlar...
Ne azmış aldıklarım!
Avucumda kaybolurlar...
Beklentiyle vermedim onları.
Ancak dönüp bakınca,
Kendime hiç bir şey vermediğimi gördüm.
Kendimi unutmuşum,
Kaybolmuşum,
Yanlızmışım.
Yanındayım sanarken,
Yanındayken unutulmuşum...
Aralıktan bir göz attım geçmişime,
Aralıktan göz kırpmak zamanı gelmiş kendime...

5 Yorum:

Asortik Krep said...

Bence de zamanı gelmişti,özledik çok.

nilly said...

:) bende özledim aslında ama nedense bir türlü elim gitmiyor..

KUGUU said...

Guzel NILLYcgm.
Cok sevindim bu sefer senden yazi bulduguma.
Iyiki burdasin.
Teker teker hepimiz geri donuyoruz belki de...
HOSDONDUN...:)
Kuguu

Fido said...

ne güzel yazıyorsunuz ya!!
sade,yalın ve net!!
çok beğendim yazıyı da blogunuzu da :)

www.fido-land.blogspot.com

nilly said...

Çok teşekkürler FidoLand. Duygularımın çok yoğun olduğu bir zamanımın kelimelere dökülüş anıydı :)