Saturday, July 05, 2008

BALIK

Benim Istanbul'dan is arkadasim Steph blog dunyasinda adim atmis. Daha sadece 3 yazisi var.Ingilizceniz varsa ve bir yabanci gozunden Istanbul/ Turkiye'de yasamanin nasil birsey oldugunu merak ediyorsaniz yazilarini takip edin derim. STEPHIST (buraya, resmin uzerine veya sidebarda ismine tiklayabilirsiniz)


Steph, Yeni Zelanda'dan Tr'ye geldi ve ben onu 8 senedir taniyorum. Gerci ben son 4-5 senedir yokum ama irtibatimiz kesilmedi.
Ilk geldiginde 4 senedir ulkesine gitmedigini ve ailesini gormedigini soylediginde cok sasirmistim. Nasil bu kadar uzun sure kimseyi gormeden durur bir insan diye cok dusunmustum.
Meger oluyormus!
Annem buraya geldigi icin gorebilmistim ama onun uzerindende 2 sene gecti. Babami, ablami gormeyeli ise neredeyse 5 sene! Demek ki boyle seyler oluyormus...

Benimde cok sevdigim bir arkadasim olan bir Turk ile evli. Hatta bir ara o da blog yazma isine girismisti ama bu hevesi bir yaziyla bitti.

Simdi dunyalar tatlisi bir kiz cocuklari var. Ben her zamanki gibi resimlerden seviyorum.

Buraya gelmeden once ayni binada oturmus ve komsu olmustuk birbirimize.

Onun cok sevdigi sey olan sabahlari Bogaz'da kahvalti etme kisminda uykuya yenik dustugum icin onu kizdiriyordum.

Giris katinda olan odanimin penceresine tik tiklar ve 'hey, nillyyy balik, lets go and have a breakfast' derdi ve ben kicimda pirelerle birlikte uyumaya devam ederdim.

Birlikte ciktigimiz yaz tatillerinde ikimizde surekli suda olup yuzdugumuz icin birbirimize BALIK diye hitap eder olmustuk.

Ondan oncesinde neredeyse her Cuma TGI Fridays'e gidip Long Island Ice Tea icme aliskanligi edinmis ve isimlerimizin sonuna ..inchka eklemeye baslamistik. Staphanichka, Nil...ichka gibi.

Cinarcik, Bodrum ve Marmaris'de gecirdigimiz tatillerin yolculuk kisminda da cok gulerdik cunku mola verildiginde kosa kosa tuvalate gidip dondukten sonra ilk is ben elimi kremlerdim, o da dudaklarina nemlendirici stick kullanirdi.

Benim Baligim, Stephim ne is yaptigini filan yazmadigi icin bende o kismi deginmeyeyim ama cok sevilen biri oldugunu soyleyebilirim.

Benim disimda ailemdeki herkesle cok iyi anlasir. Annem ve babam Steph'ede esine de bayiliyorlar. Ben ve kardesim Amerika'ya gelmemize ragmen onlar gorusmeye devam ettiler. Hatta dugunlerinde de ordaydilar. Biz malesef dugunude, bebek heycaninida kacirdik.

Aslinda aklima anlatacak daha pek cok sey geliyor ama post cok uzayinca okumuyorsunuz. Ornek: babam :)

Son olarak maclardaki gibi teazhurat tonuyla soyle seslenmek isityorum:

ooooooOOOOOOOOO

I love you Steeeeph

I love you Steeeeph


I love you Steeph


I love you Steeeeeeeeeph


<3

1 Yorum:

Ebruli said...

Arkadasini okumayi inan cok isterdim ama cok iyi ingilizcem yok. Yarisini anlarim yarisini anlamam yani...