Thursday, June 21, 2007

Mission Completed!



Sonunda Puzzle'imi bitirdim. Toplam 3 aksam ugrasarak bittirdim. Aslinda benim gibi gece yatmak bilmeyen biri icin hic iyi bir ugrasi degil. Birde Puzzle'i bitiricem diye uykuyu salladim.
Hee, yattinca hemen uyuyor muyum, yooo. Ille kitap okucam. James Petterson'in kitaplari uyuturmu, hayiiiir, sayfa cevirttirir. Birde oyl uyukuya direnirim. Kalkis saatime 4-5 saat kalmis uyuyim bari diyen baska bir akilli var midir? Yokdur... Genelde normal insanlar normal bir saatte yataga girip 8 saat uyumaya calisirlar. Ben ise gece nobetindeyimdir.
Kugucum bu 750 parcalik bir puzzledi. Asagi yukr buyuk bir karton kadar yer kapladi. Simdi ona cerceve bulmam lazim. Birde puzzle yapitiric tabi :)

4 Yorum:

Anonymous said...

Pazıl yapanlara hayranımdır ama hiçççç uğraşamam valla.Çerçeveciyi iyi seç,yoksa pıtır pıtır döküldüğünü görürsün çıldırısın.İyi biliyom çünkü çıldıran birini direkt gördüm, şaka değil len valla.T.

nilly said...

Unutmazsam yapistiricisindan alicam. Oyle yapinca dokulmuyor :)

yasemin said...

SÜPERSİN YA PUZZLE PARÇALARI HEM KÜÇÜK HEMDE 3 E KADAR UĞRAŞMIŞSIN HELAL OLSUN SANA BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM :)

nilly said...

Yasemin,saol. Yenisine basladim dun aksam. Bu 500 parca ama 3-D efektli oldugu icin zorluyor biraz :)