Wednesday, May 09, 2007

Sobe 1. Bolum

Anne ve Bebisi beni sobelemisti. Bende firsat bulunca ara ara yazip draft olarak kaydetmistim. O yuzden 3 bolum halinde koyuyorum.

Daha önce yaşadığınız 3 şehir:

Istanbul, Denver-Colorado simdi de Portland-Oregon. Baska da yok.




Istanbul Avrupa Yakasi goruntusu. Denver Downtown, aksamustu goruntulu olan resim. Portland Downtown, koprulerin oldugu resim.

Tatil için gittiginiz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer?

Las Vegas: Hayatimda ilk defa kumar oynadim cunku ben 21 olana kadar Tr'dekiler kapanmisti. Kendimi cok kaptirmamayi basardim. Black Jack digerlerine gore basit oldugundan sadece onu oynuyorum. Strip'deki otelleri gezmek ck keyifli. Buradaki postumda ikinci kez gittigim Las Vegas'i resimleriyle anlatmistim.



B0drum: 97 tarihi itibariyle tatillerimizi Akyarlar- Akcabuk'de Agustos 15-30 arasi gecirebilecegimiz kucuk ama malesef pek bir bakimsiz devre-mulkumuz olmustu. 97 yazi bizim ailecek gittigimiz ilk ve son yaz olmustu. Bence Bodrum'un en guzel iki koyu orada. Torba, Gumusluk, Gumbet, Turgut Reis gibi yerlerde denemize ragmen en cok bizim ordakileri seviyrdum. Bodrum deyince bir suru sey aklima geldi. Yazdim biraz fakat vazgectim cunku bir postluk sey cikti. Bilare Bodrm bsligi altinda yayinlarim :

Dalyan: Bodrum tarihimizden once yola cikip iki gece orada konaklamistik annem, babam ve ben. Deniz ile gol arasinda kalan nehir ve kayalara oyulmus mezarlik manzarali kucuk ve sevimli bir motelde. Belki sadece 2 gun kaldik diye belki de sadece annem ve babamla basbasa guzel bir iki gun gecirdim diye tadi damagimda kaldi.

Yaşamak istediğiniz 3 şehir:








Istanbul. Hem sevip hem surekli sikayet ettigimiz halde Istanbul cok farkli bir yer. Yabancilardan duydugum ovguler beni daha damutlu ediyor. Cogu Istanbul'a hayran. Ben kendimi Itanbul disinda yasayabilcek bi olarak dusunmezdim hic. Denver'a gelince saskina donmustum. Cok kucuk olmamsina ragmen Istanbul'dan sonra kucuk ve daha garibi sessiz gelmisti. Portland ise daha kucuk bir sehir. Demek ki kucuk yerlerde yasayabiliyor ve alisabiliyormusum.

Marmaris. Kis mevsiminde nasil blemiyorum, baharini az cok gordum ama eger birgun kucuk biryerde yasamak istersem tercih edecegim yerlerin ilk basina geliyor. Sevdigim bir ailede orada yasadigi icin orayi tercih ediyorum.

Yasayabilecegimi dusundugum realistik yerler bunlar. Ama hayallerimde Karayip, Bora Bora adalari, Jamaica, Taylad gibi yerler var. Tabi ki surekli internetten yollanan o guzel resimlerdeki yerler ve o resimlerdeki luks otel odalari, evleri ve ozel koylar filan yani utopya olanlar :P

Şu andaki mesleğini nedir?

Egitimini aldigim meslegim tekstil olmasina ragmen Tr'deyken bile yapmadigim ve simdilik bana cok uzak gorunen meslegimi su anda takma sac ve aksesuar ile aldatiyorum.

Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?

Sanat dallari beni daha cok cekiyor. Cunku yaraticilikla dogmus seyler beni cezbediyor. Ressam, dansci, heykeltras, grafiker olabilir mesela. Sanirim ogretmende olabilirdim cunku birisine yardimi olabilecek bilgimi paylasmak hos geliyor, ayrica cocuklarla aram iyidir. Ve eger gercekten yeniden duyaya gelsem tum dunyayi gezip gorebilecegim bir meslegim olmasini isterdim. Hani heryeri gezip oralari fotograflarla dergilere anlatanlar var ya iste o hic fena olmazdi.

"Kesinlikle ben yapamazdım" dediginiz meslek nedir? Caresizce sokaklarda dolasip, bir sicak kase corbaya, sicak bir yataga hasret, kimsesiz yanliz gezen bir mutsuz olacagima Allah'a sukur diyerek yapmayi istemeyecegim isleri yapabilecegime inaniyorum. Buyuk konusmamak lazim hic birsey icin degil mi..Illede bir tane soyle derseniz herhalde bu lagimci olurdu.

5 Yorum:

zilsizzarife'nin yeri said...

Nilly ne güzel anlatmışsın ya:)

nilly said...

Aslinda daha uzunlardi da yine abartmis olmiyim diye kisalltim :)

Serra said...

yine dokturmu$sun niLLycim :)

~Serra

yalnızlar kraliçesi said...

Bayılıyorum senin video görüntülerine, bizi değişik yerlerle tanıştırıyorsun, çok teşekkürler nilly ciim..

Asortik Krep said...

Fethiye Marmaristen yazda, kışta daha güzel :))