Wednesday, May 02, 2007

Persembeyi Sel Alir...



Asagidaki postta buradaki yagmur ve doludan soz etmistim ya hani, iste onu goruntulemistim ve sonra unutmustum. Bana o videolari ve resimleri hatirlatan bugunku hava oldu. Yine yagmur, yine dolu. Neden? Cunku bugun Persembe ve ben calismiyorum!




Yukaridaki video ise Nisan ayinin ilk Persembesi. Son Persembe gibi Ilk Persembemizde var. Mekan downtown olup Pearl District denen bolge. Oldtown olan bolge son senelerde luks yapilan binalarla donatilmis ve hala donaltilmaya devam ediliyor. Iyi restorantlarin ve Sanat Galerilerinin bulundugu bu yerde her ayin ilk Persembesi yine bir sokakta sanatlarini satisa sunmus yerel artistler bulunuyor. Sanat galerileri ise gec saatlere kadar acik olup sarap servisi yapiyorlar. Gezintiden sonra ise eger kuyruk bekleyecek sabriniz varsa restoranlarin birinde oturup arkadaslarinizla aksam keyfi yapabilirsiniz. Bu gruntuleri gecen ay cekmistim. Bugun hava dolayisiyla hic canim cekmedi oraya gitmek. Sakla samani gelir zamani diyerek o videolarida bugun editledim :)

0 Yorum: