Thursday, August 24, 2006

Cliparts Cilginligi

Asagidaki resimleri gordugunuzde hic is yapmamis bu kiz diye dusunen varsa simdiden soyleyeyim. Hem is yaptim, hem Sezen Aksu dinledim, hem musterilerle ilgilendim hemde bu sakin gunde guzel satis yaptim.

Ben bunlari yaparken cok eglendim ya. Stres topu gibi bir sey bunlar. Gerci stresim filan yok. Boooyyyyleeee bir rahatladim bi rahatladim...Yaparken aklima gelen seylere ve yaptiklarima kikirdadim. Uzun lafin kisasi ben yaparken eglendim, bakalim sizde eglenecekmisiniz.

Clipart Ajans Isbirligi ile Nilly gururla sunar.
Bu bir Nilly Yapimidir.
Bahcelerde Maydanoz, Gel Bana Bazi Bazi

~CAST~









Goruntu Efekti: Nilly
Kostum:Nilly
Isik:Nilly
Ses: Yok
Senaryo : Nilly
Yonetmen: Nilly
Produktor :Nilly
Baktiginiz icin Tesekkurler, bir daha bekleriz.

3 Yorum:

nilly said...

Tesekkur ederim. Cok enteresan birsey oldu aslinda. Dah bes dakika once Ibeking'in postunu ve yorumlarini okuyup senin yorumun icinde bir yorumda bulunmustum. Hatta senin sayfana bakmak uzereydim ki senden yorum gelmis :)

Anonymous said...

ya bu nasil blog kardesligidir anlamadim. Bir blog um bile yok ama tum bloglari okuyorum Allah a sukur. yorumlara varana kadar. nilly cim benim bloguda hazirlarsin artik aralik gibi:)
Sister

ibeking said...

kızım ben pek bi beğendim..süper...nası yaptın bide onu annatıver şekerim bi zahmettt