Sunday, November 15, 2009

Pembe Pamuk Şeker

Bugün *14kasım 2009*, minicik ve pembe yanaklı, çok tatlı bir küçük kız ailemize katıldı.

Kuzenim, kendi ailesinde bir ilke imza atarak altı böceğe bir çiçek hediye etti.

Küçük böcüklerden ikisi bebek odaya geldikten sonra ağladı.

10 yaşında olanı 'beni niye odadan çıkarttılar, bana bebeği göstermeyeceklerse niye ben saatlerdir burda bekliyorum...anneme (yeni anne adayının ablası) söyleyin gelmesin, hep burda kalsın...' diye ağladı. Beklemekten yorulma sancısı mıydı yoksa kıskançlık başlangıcı mıydı bunu zamanla anlayacağız.

Diğr kardeşin 4 yaşındaki küçük böcüğüde 'niye bebeği benim kucağıma vermediler' diye ağladı.
Ben onların bu haline çok güldüm.

Sonra odaya gittim.

Bebek annesinin kucağındaydı. Annesi narkoz etkisinden kurtulmaya çalışırken bir yandan da ağlayarak bebişine ilk temasını gerçekleştiriyordu.

Hemşire de bebeği emzirtmeye çalışırken bir yandan da nasıl yapılacağına dair bilgiler veriyordu.

Ve biraz önce ağladıkları için çocuklara gülen sulugözlü ben kendimi tutamadım...

Hoşgeldin güzel bebek. Geleceğin çok güzel ve çok mutlu olsun.

1 Yorum:

Anonymous said...

hayirli ugurlu ve mutlu bir omru olsun insallah nillycgm. kimin bebegi kaptiramadim ama sen sevindiysen ben de sevindim demektir tatli kiz...
ps: farkindayim cok uzun zaman oldu:(
kuguu