Sunday, June 08, 2008

Sorun Cozuldu!

Oh be!
~
Bana olan bir kac kisiye daha olmus. Ben Help group'daki forumlara bakmistim ve benimle ayni sorunu yasayan birinin basligi altina benim de ayni problemle karsilastigimi soylemistim.

Demet gibi oraya da yazan biri Mozilla'dan acabildigini yazmis. Ama sorunu cozememis. Sonra blogger calisani sorunu detaylandirmamizi istemis. Tam ona yazdikdan sonra baska birinden mesaj aldim. O da ayni sorunu yasamis ama cozumunu bulmus.

Hani blogger draft denen yerden widget'ler eklemeye baslamistik ya sidebar'imiza. Sorun oradaki widget'lerden birinin calismamindan kaynaklaniyor.

Ben bu sorun ilk ciktiginda belki telif hakki zimbirtisidir diye dusunup madonna videosunu kaldirmistim. Bilseydim o zaman hepsini tek tek incelerdim.

Wikipedia widget'indeymis sorun. Layout'tan ona tikladigimda sayfami actigimda olan seyle ayni sey oldu.

Yani:

http:///?up_mylang=en&mid=2

buraya yonlendirip hata mesaji veriyor.

Sayfa yonlendirildigi icin burdan remove yapamiyorsunuz. O yuzden HTML scripte gidip oradan silmeniz gerekiyor. EN alt kisima yakin bir yerde oluyor.

Eger basiniza gelirse simdi ne yapmaniz gerektigini biliyorsunuz. Benim gibi ugrasmaniza, hacklendim mi acaba diye endise etmenize, ya herseyimi kaybedersem diye uzulmenize gerek yok. Sizi sanslilar sizi :)))

Recep Hilmi Tufan'a not : Bu konu tam senlik. Istersen sende bu konuya degin. Teknik seyler icin senin blogunu tiklayanlar benden daha cok.

8 Yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com said...

Teşekkürler beni "ne yazsam acaba?" derdinden kurtardığın için :)

Ebruli said...

Umarım biz de yaşamayız ilerde. yaşarsam da; senin bilgilerine başvuracağım. Teşekkürler ve geçmiş olsun ve de hoşgeldin...

nilly said...

Her turlu kurtariciyim ben haaaha :)

Demet said...

nilly'm, ohh yaa :)

nilly said...

:)

Anne ve Bebisi said...

Hadi gecmis olsun:)

Anne ve Bebisi said...

Maci izledin mi maci? :)) Efsane gibiydi valla:)

nilly said...

Sagol Esra. Maci izlemedim. Dur ben bir gazetelere bakiyim :)