Sunday, September 30, 2007

Hadi Atta Gidiyoruzzz

Sizin hic kaplumbaganiz oldu mu? Olduysa onun bedenine taslarla tasma takip mall'a gezmeye goturdunuz mu? Kediye ve cocuga tasma takilmasina alismistim, simdi birde kaplumbaga'nin tasmalisina alismak lazim. Acaba bende bir kus alip ona tasma takip ucura ucura gezdirsem mi diyorum. Maksat degisik birsey yapmak olsun!




Ben yine eski mall'a geri dondum ve unutmaya basladiklarimi tekrar gormeye basladim. Acayip acayip giyinen her yastan insani, cocuk yasta anne olmus kadinciklari, koca tasli kupe, kolye, yuzuk takarak kadinlardan daha 'takmis takistirmis' gezen hiphopcu erkekleri, orasinda, burasinda, surasinda piercing olanlari, punk tarzi saclari, Gothic tarzi giyinenleri, sabahtan aksama kadar paten yapanlari, kavga edermis gibi bagirarak konusanlari, simalarini bildigim mall'un mudavimlerini unutmusum. Bazi tiplerin beni bile hatirlamasina sasirdim. Iki sene araliksiz geldigim bu mall'a bir senedir en fazla 4 kere filan ugramisimdir. Burasi ayni bizim Taksim gibi her kesimden insanin geldigi bir yer. Otur seyret yani geleni geceni. Neler gorursun neler... Birinin kizmayacagini bilsem bu ilgicliklerin resmini cekmek istiyorum ama cekiniyorum. Bunlarin sagi solu belli olmaz. Kafama yiyebilirim o kamerayi ve daha baska seyleri :)

Uzun suredir yazmamistim. Biraz lafliyim diye ugradim. Lafim bitti. Hadi baaaayyyyy..

2 Yorum:

Anonymous said...

Oh my god! Oldu da bacım bu kadar büyüğü değil yani :) Birşey diyeyim sana ben TEBdeyken masamda vardı hatta birde hamsim vardı 1 ay yaşadı tuzlu suda gömdük sonra :) Deliye çıktı adım kredilerdeydim hatta :))

nilly said...

Hamsi ha! Gercekten ilgic bir seim olmus :)))) Bir ay iyi yasamis. Benim ortaokuladayken bir "kredili" arkadasim vardi o da hayvanlari cok severdi. Bir gun akvaryumundaki baligini sevmeyi cok istemis. Eline almis baligi ve severken hakkin rahmetine erdirmis zavalliyi :)