Friday, March 02, 2007

UCAN DEVE DOT COM

BOMBA BOMBA BOMBA

Brad Pitt ve Nilly Jolie'nin son resimleri elimize ulasti. Haklarinda cikan dedikodulari yalanlamalarina ragmen samimi goruntuler veren bu pozlari yakalamis bulunmaktayiz.



Muhabirimizin goruntulerini aldigini farkeden Nilly Jolie, gulumseyip poz verererek, bu aski artik gozler onune sermeye hazir olduklarini gostemis oldu. Roportaj isteklerimizi geri ceviren cifte Nilly Anniston'la olan ayriligini sorduk ve yorum almadik.

Brad Pitt ve ex esi Nilly Anniston'unun birlikte cekimis en son fotograflarindan sonra uzgun oldugu gozlenen Nilly Anniston'u, ulkenin en meshur stripper'larindan olan arkadasi teselli ediyor. Basinda en son cikan bu habere Anniston'nun tepkisi, 'sarisinlik bana pek yakismiyormus' olmustu.

Gigi, Queen of the stage, Anniston hakkinda blgi vermezken, 3 aydir hzirliklarini surdrdugu gelecek show'u hakkinda bilgi vermekden geri kalmadi.

Bu aksam ne kadar eglendigimi goruyorsunu di mi? Su reklam olayini hazirlamak uzun surer ugrasamam demistim, bakin nelerle ugrastim. Aslinda sondaki resmi yapiyordum arkadasima hatira olsun diye. O resimde 3 ayri resim birlestirdim. Sahennin oldugu resim ayri, direkte sallanan kadin ayri [bkn. google image stripper mom :)], kadin uzerine de benim arkadasimin resmini yapistirdim. Sonra gordugunuz gibi izimi alamayip kendimle ugrastim :)

Ya siz hangi unluyle goruntulenmek istersiniz?

Iyi haftasonlari.

16 Yorum:

Gamzeli said...

Bayılıyorum şu Brad Pitte yaa...Aman nişanlım duymasın :)))

eho said...

aman tanrım bu pozlar ne:) hehehe

nilly said...

Nisanlin cok kiskanmazsa seninde resmini yapiyim ben Brad Pitt'le. Ben Holloywood'dayken diye baslayan cumleler kurarsin :)

Ehcum, bulmusum Bradimi birakirmiyim :)

nilly said...

Bu arada gercekten ucan deve dot com diye bir site varmis. Hemideeee magazinmis. Ne o ucan kus olmasin diye degisik birsey yazayim demistim!

Anonymous said...

Nilly hayran kaldim bu resimlere--cok eglenceli olmuslar:) Jen. Anniston'da kimmis? :P

Gamzeli said...

Bak olur :))
Çok kıskanır Çanakkale'ye gittiğimizde truva atını bile elletmedi, bende demiştim Bratimin elleri değdi bir değeyim şuna ama nafilee :))

nilly said...

Banucum, ben bunlari yaparken ck keyif aliyorum ya. Onlarla bu kadar ugrascagima spora gitsem simdiye incecik olmustum :P

Gamzeli, calismalara basliyorum :)

Anne ve Bebisi said...

hahahahah:)))
Ucan deve dot coma gönderelim bu fotoları:)) Brad'in son sefgulusu diye:) Belki yerler:))

acicikolata said...

birbirinize cok yakisiyorsunuz
Allah tamamina erdirsin.

nilly said...

Anne ve bebisi, hatta bir de Moldovyadan bir cocuk ekledik mi tam haber oluruz di mi.

Gayri ihtiyari, yakismisiz di mi :P Zaten Brad'de beni bekliyordu!!

Anne ve Bebisi said...

Sobe Sobe:)

Serra said...

cok egLenceLi yaa :)
bu arada az once YouTube videoLarini izLedim.. Snowboard yapioSun, cok zevkLiiiiii.
you roCk niLLy! ;)

~Serra

Gamzeli said...

Dünya Kadınlar Günün Kutlu Olsun...

ibeking said...

düğün ne zaman çağırmayı unutma beni :))

Anonymous said...

hadii yeni post lütfen:))))))T.

nilly said...

Anne ve Bebisi, yapicam en kisa zamanda.

Serracim en kisa zamanda detaylari burada anlatacagim. Amam misafirim vardi o yuzden birsey yapamadim.

Gamzeli, saol canim, seninde.

Ibeking, unutur muyum seni hic ayol :)

T.cim, bu hafta sonu yazicam birseyler, cok yogundum o yuzden yazamadim.