Sunday, November 05, 2006

Son Dakika

Su anda Cumartesi gecesi saat gece 1.08. Yani Istanbul'da Pazar sabah 11.08.

Ben internet basinda bloglari okurken arkamda TV kendi kendine calisip bana ses yapiyordu.

Biraz once bu ses araya giren son dakika haberiyle bolununce dikkatimi cekti.

19 Ekim 2005'ten beri suren dava sonucuna gore Saddam Huseyin, insan kacirma, oldurme, katletme vesaire vesarie vesarieden dolayi suclu bulunmus ve asilarak idam cezasina carptirilmistir.

Bir digeri hala Imrali'da tatil yapiyor...

Internettede haberi gecmisler. Sali gunu burada ara secimler olacagi icin bu kararin bu tarihte aciklanmsi bana siyasi hamle gibi geldi. Bush Irak'taki basarisizligini bu sekilde ort bas edip en azindan bu haberle ol toplamaya calistigi imajini veriyor. Ayne su anda okumakta oldugum Dan Brown'un Ihanet Noktasi adli kitabindaki gibi.

11 Yorum:

husna said...

ee onlar idam cezasına çarptırır bişey olmaz biz yapsak bizi haritadan silerler walla.tatil ki ne tatil yapıyor emrinde bizim askerler bir sıcacık yuva süper yemekler adam cennete düşmüştür yani ulan sultanlık şimdi başladı bende diyordur eminim.Adam demokrasi götürüyorum ırak'a nükler santralleri yok edicem diye havadan mazeterler uydurum ülkeyi işgal edip milleti öldürüyor ya da israilin yaptıklarının bile arkasında duruyor bizde ağızlarının içine bakıyoruzBukadar politik oyunların rezilliklerin sonu ne olacak merak ediyorum bende

Anonymous said...

ben belki muebbet olur diye bekliyordum acikcasi... dedigin cok dogru, zaten siyasi cevrelercede eger idam olursa bunun secimlere yatirim icin olacagi konusuluyordu.. digeri imrali'da yatmaya devam etsin, beslememiz lazim malum....

ben biraz kotuyum galiba ama idam cezasinin geri gelmesini istiyorum...gecen gun okudun mu Nilly'cim, 17 aylik bebegin basina gelenleri... ben iste onu yapan 3 adamin asilmasini istiyorum ibreti alem olsun diye ki bir daha kimsenin boyle meleklere kirli elleriyle dokunmaya cesareti olmasin... fhhh...Bu ulke yok yere kendi basbakanini idam etmis bir ulkedir, sonrada idami kaldirmis, gercekten hakedenleride rahsan affiyla sokaga salmistir... Aferin onlara!!!

nilly said...

Husnacim, dedigin gibi biz oyle birsey yapsak dunya yerinden oynar.

Banucum, o heberi okudum, agladim. Vicdansiz, sefefsiz yaratiklar.Sallandirmak lazim onlari. Ama baslarindan degil, aletlerinden!!! Yavas yavas aci cektire cektire!

mayonez said...

idam politik olmamalı nillycim hakeden herkese verilmeli. üvn yıllarımda ne suç işlerse işlesin bir insanın yaşama hakkının elinden alınmaması gerektiğine inanırdım şimdi yaşadıkça ve dünyada bu kadar bozuldukça kuru ölüm bile bana az geliyor. zaten idam etmesen kesin 2 gün sonra bir afla dışarda.

mayonez said...

bu arada nily her bilg başına oturunca sayfanı açıp eklediğin müzikleri dinliyorum dinliyorum kusana kadar dinliyorum:))

yalnızlar kraliçesi said...

çifte standart işte.. biz de idamın kaldırılması tamamen imralıdaki yüzünden..

Anonymous said...

aaa nillycim biz birini idam edersek insan haklarına aykırı davrandığımız için mahkemeye veriliriz insan hakları(!) mehkemesine.
onları direkt asmak ödül olur. hoş öldükten sonraki azapta var.bakalım ondan nasıl kaçacaklar.

nilly said...

Mayonezcim, bence hic birsey politika olmamali ama dunya onunla donuyor malesef. Ben politikadan, siyasetten anlamam ama son 2 yil icinde okudugum bazi kitaplar bana resmen hepimizi ayakta uyutuyorlar hissine kapilmama ve dunyanin yonetiminin bir avuc insanin elinde olduguna inandirip gelecek icin guzel hayaller kurmami golgeliyor.

O muzikleri ayni senin gibi kusana kadar bende dinliyorum :)

Kralicem malesef herseyde bir cifte standart var. Artik ben hicbir seye inanmamaya basladim. Sanki buyuk bir oyunun icinde oynayamaya zorlanan figuranlar gibi hissediyorum.

Nes'cim, insan haklarimiz o kadar hice sayiliyorki burada hayvanlara verilen hakki bile gorunce onlari kiskanmaya basliyorum.

Anonymous said...

Biraz geç gelmiş bir adalet bence. Ne çok can feda oldu bu insanlar yüzünden. Kaç aile parçalandı, kaç bebek öksüz kaldı. Bazı insanlar niçin dünyaya geliyor anlamıyorum.

cadı said...

Biz vatanımızı yok etmek için elinden geleni yapan, binlerce insanımızın katilini konforlu bi şekilde besliyoruz. Ve haram zıkkım olsundan öteye gidemiyoruz onlar ise elin memleketinde elaleme demokrasi getireceğiz palavrası ile elin devlet adamını idam cezasına çarptırabiliyor. İşte Güç budur.
Bu arada bizimkiler diyor ya "Bu Amerikalılar aptal mı Bush u ikinci kez seçtiler diye" :))) Gerçekten aptallar mı? Yada kim aptal, bütün dünyayı yöneten bir ülkenin insanlarımı, kendi ülkesindekilerden bi haber bizim insanımız mı? Yada amaan bunları düşünüp zeki beynimizi yormayalım, yine kuşum aydın ı, mehmet ali erbil i izleyip göbek atalım, bi araba uğruna gururumuzu yerlere atıp millete yağ çekelim, bize ne ki dimi:(

nilly said...

Nuray, haklisin. Her birseyde masum insanlar bedelini oduyor malesef. Gucler almislar ipleri eline istedikleri gibi oynatiyorlar.

Cadim, secimde kazandi cunku zenginlerden oy aliyor. Kim bilir onlara neler vaadediyorlar. Ben buranin zenginlerinin geldigi bir mall'dayim. Inanki ara secimler yuzunden bu hafta bostu ve dogru durust is olmadi. Yani radarlarini cevirmisler en son gelismeleri takip ediyorlar. Off ne biliyim ya, politika iste. Benim gibilerin anlayamayacagi seyler.