Wednesday, October 11, 2006

Nilly The Crak-Brained

Banu sagolsun, Pamugu buldum. Pamuk'un sitesinden de linklere tiklayinca gece gece kikirdedim. Iste beni kikirdeten sebep:

1. RedNil
2. Niyonce

Cok eglendim. Sizde deneyin. Cokda basit. Ana sayfada soldan kendinize uygun bir tanesini secin. Sonra resminizi yukleyin. Sonra yuzunuzun seklini yapin. Acilan sayfada oklarla degisiklikler yapabilirsiniz. En son sayfada da muzik esliginde kendinizi oynatin, ziplatin, muziginizi degistirin. Sonrada arkadaslariniza yollayin.

Bu sitedede yine resminizi yukleyip kendinizi bebek, genc, yasli, zenci, asyali, maymunumsu, sarhos gorebilirsiniz. Bu da cok eglenceliydi. Ama bunun kopyalama kismi calismadigindan dolayi malesef kimseye gonderemedim. Siz kendi resimlerinizle oynayin. Kardesimin yasligiligin babama ve dayima benzedigini gordum. Kendimin bebek tipi cok sekerdi ama yasliligim cok kirisikti :)

Hadi durmayin, deneyin.

9 Yorum:

CaDı said...

Selam, gülmekten öldüm:)) Docamın ve Andy nin fotolarını ekleyip şirkette arkadaşlara gönderdim! Bütün şirket buna sardı şimdi :))

zeyno said...

Merhaba Nilly, hemen deneyeceğim çok merak ettim, sonuçları yazarım yine:))))

DRNEFES said...

selamlar nilly...eğlenmene cok sevindim...ben de cok eğlenmiştim hala da cok komik gelio;)
görüşmek üzere...

nilly said...

Arizacim en kisa zamanda yap :) Bu arada ramazan nasil geciyor?

Cadi, hosgeldin. Bende bende olan tum resimlere uyguladim sayilir. Cok komikler.

Merhaba Zeyno, uyguladiginda bizede gonder :)

Menopoz abla, pamuk ay hengisini dicemi sasirdim :) Iyiki koymussun linkleri. Gece gece o kadar iyi geldi ki anlatamam :)

Anonymous said...

ayyy neyonce'ye cok guldumm, beyonce halt etsin yaninda:) cok seker bir de gulucuk var ya yuzunde, cidden sanki dans etmekten keyif aliyormussun gibi durmus:)

Anonymous said...

Yorumlarınız için teşekkür ederim. "Güzel, bakan güzel görür, güzel gören hayattan lezzet alır." SN

Sitemdeki müziğin jenerik ismine henüz ulaşamadım. Bulduğumda size de haber vereceğim.


Saygılarımla;

Ahmet Doğan

nilly said...

Banu iyiki sen de yapip koymussun sitene. Sayende o sitelere ulasip eglendim bende :)Keske daha cok secenek koysalarmis. Mesela Shakira, dansozlu, hiphopcu, homeless filan :)

Ahmet Bey, guzel bakmaya calisiyorum ama malesef etrafi kirletende cok unsur oluyor gozume batan. Jenerigin ismini ne zaman bulabilirseniz o zamanda benim icin uygundur, acele etmenize gerek yok :)

Anonymous said...

Nilgun`cum
Cok begendim valla. Hemen yapip arkdaslara gonderdim. Yalniz su yaslilik halini gordugunu pek beceremedim.
E

nilly said...

E'cim, cok kolay o da. Once resmi aratican. Sonra alttakinden cinsiyetini ve su anda hangi yasgurubunda oldugunu belirticen ve alttaki resimlerden sen hangi tipsin onu isaretlicen. Acilan sayfaya resmin yuklenecek. Eger burada problem yasiyorsan Java Programi yuklemen gerekiyor. Hizli baglantin varsa 3-4 dakika suruyor, yavassa 30 dakikayi buluyormus. Birde internet sayfasindayken tools'dan internet options'larina gir. Advance'a git. Orada Java'yi bul. Enable yap. Bunu yaparsan resmin yuklenecek. Yuklendiginde kirmizi cerceve ile yuzunu belli etmen isteniyor. Mouse ile onu yaptiktan sonra next de. Sonra 3 tane yesil halka cikacak. Bunlarida gozlerine ve dudaklarina gotururyorsun ki program anlasin yuzun nerede. David Copperfiled degilki hissetsin senin nerde oldugunu :) Ondan sonra choose kisminda o hallerini gorebilirsin iste.

Yani en kisaca olani JAVA yuklemen gerekiyor. Sayfa seni ona yonlendiriyor zaten. Becerip beceremedigini haber ver.