Tuesday, October 03, 2006

Calistim BOYUM Uzamadi, Okudum ADAM olmadim!

Insan tatile alisinca, ise alismasi zor oluyor. Yeni is olunca insanin biraz daha hevesli olmasi gerekli dimi? Malesef ben kendimde o hevesi pek goremedim gectigimiz hafta. Helede guzel havalarin son zerrelerini yasarken kim gidip mall'da tikilip kalmak ister?

Ben boyle diyorum ama haftasonu millet disardaki guzelim havayi birakip mall'a gelmis. Ben mi mall'da calismaktan disarida olmak istiyorum , yoksa millet mi tuhaf bu son guzel gunleri mall'da geciriyorlar, hala hangimiz acayip anlamadim gitti. Ya bazen vitrin gezeyim, bu kis ne moda diye bakayim diyorum ama hic mall'a giresim gelmiyor. Girincede cikilmiyor zaten oralardan. Ben ki tekstil okumus biri olaraktan alisveris cilgini bayanlar grubuna girmeyen bir kisi olup, birsey almadan once 30 kere dusunen ben yani BENNN bile, elim bos cikamiyorum!

Simdi yaptigim isi kotulemis gibi olucam ama bayanlarin bu sac ve sac aksesuarlarina odedikleri parayi gorunce iyice aptalliyorum. Halbuki, benim isime gelir, cunku onlar aldikca benim komisyon alma sansim artiyor ama onlar acimiyor ben aciyorum onlarin harcadiklari paraya.

Simdi okullar acildi ya, burasida tuketim ulkesi ya, hemen bir 'home coming' diye birsey uyarlamislar. Neymis efendim, okula geri donduk, hadi parti yapalim. Bu partileri bile mezuniyet partisi gibi sasali. 13-16 yas arasi oldugunu tahmin ettigim kizlar ozenle sectikleri tuvalet ve ayakkabilarini tamamlamak icin bizim kioska ugrayip birde sac aksesuarlarina para bayiliyorlar. $100'lik sac aksesuari tuketim degilde nedir diye soruyorum! Ulen bizimkiler bize bayramlik almazlardi be bu paraya. Gerci oldum olasi su bayramlik alisverisi anlamisimdir ve tuhaf gelmistir. Ne yani hic mi kiyafetin yokda bayramda aliyorsun? Tamam temiz, pak giyinmek guzel de ne gerek var yenisini almaya? Sadece bayramdan bayrama aliniyorsa onu anliyorum ama zaten tonlarca kiyafeti olupda bayramda bayramlik alanlari anlamiyorum!

Neyse, ben kendi isime saldirmaya devam edeyim. Hafta ici hatunun bir geldi. Sarisin ve hos bir Amerikali hatun verdigi sac spirasilerini almaya gelmis. Surekli musterimizmis. Ben yeniyim ya, daha bilmiyorum tabi.. Neyse, benim patronice bu hatunun saclarini verirken birde denemesini yaptilar, kadin bu arada birkac sac daha begendi. Bana donup nerdeyse her ay ugrayip yeni sac aliyorum. Bad hair gunun de iyi oluyor, takiyorum, cikiyorum dedi ve kredi kartindan carrrrt $339 cektirtti. Benim de kanim cekilde tabi o an. O paraya bizim ulkemizde 1 ay gecimini saglamaya calisan insanlarimizi dusununce! Ben buyudukce cimrilesiyormuyum, yoksa hayat mi benle dalga geciyor? Ay bu anlattiklarimi patronicem duymasin. Bana dediki gunluk kazancimizdan bahsetme kimseye :) Bu is Korelilerin elinde. Param olsa bile bana bu isin franchiseini verirler mi bilmiyorum. Goz estetigi yaptirip soyle hafif yanlara dogru gozleri cektirtmek ve burnun goz arasinda kalan kemikleri kirdirip yassi yaptirtmak ve oyle basvurmak lazim :) Gerci bunlari yaptiracak param olsa benim mall'daki kiosk'da isim ne demedende gecemeyecegim.

Bayanlar olmazsa dunya donmeyecek yani. Aliyorlar da aliyorlar! Gerci burda erkeklerde alisverise merakli ama bu konuda dunyanin hic bir yerinde kimse kadinlarin eline su dokemez yani.

Bir konu daha buldum yazacak ama onada baslarsam bu post cok uzun olacak besbelli, firtinalar kopacak taa derinlerden bir yerlerden.. varsin olsun, varsin olsunnn lay lay lay.. diyerek hulya ablamizi da andiktan sonra kendime hatirlatma notu koyarak bu postu sonlandiricam.

Not #1 Yeni post konusu recreation.
Not #2 Ben yazilarin sonunda sacmaliyorum hep di mi?
Evet diyenler Elma,
Sacmalama diyenler Armut desinler.
Ne diyorsun kizim ya diyenler Kel Mahmut desinler.

'COK UZUN POST BU OKUNMAZ SIMDI' DEMEYIN DIYE BURAYI BOYLE BUYUK HARFLERLE VE FARKLI RENKLE AYIRIP BASLIK GORUNTUSU VERIYORUM KI OKUMAYA DEVAM EDIN HEHEHEHE.

Bak bunu yazdim aklima geldi. Benim Ebru diye universiteden cok sevdigim bir arkadasim var. O zamanlar kafasina cok takardi herseyi ve bana anlatir dururdu o kafasindan gecenleri. Bir kere yine boyle anlatti, anlatti ve sonunda dedi ki

-Yine sacmaladim di mi?
Bende kendini kotu hissetmesin diye muhtesem bir cevap verdim
-Sacmalama canimmmmmm.

Bu birine hediye verirken sasirilarak "sana layik degil ama" yerine "sana degmez ama.." demenin esanlamlisi yani.

Bir tane daha ani anlatmadan bitirecemeyecegim. Yine bir gun oturmusuz kantindeki masalardan birine. Yanimizda elektronik bolumunden arkadaslar var. Herkes kac tane bilmem ne ismi tanidigindan bahsediyor. Ben de Ebru ismiyle tanidiklarimi siraliyorum ve karsimda oturan Ebru'yu saymadan. O kadar icli disli olmusuzki onu Ebru'dan saymamisim.

Anilara dalinca insan cikamiyor. Bu da baska bir post olurmus yani. Cunku aklima birde su geldi. Biz simdi teksil okuyoruz ya. Malum erkekler pek bulasmaz boyle bolumlere. Bizim sinif 20 kadar kiz ve 2 erkekden olusan kucucuk bir sinifti. Bu erkeklerinde bu bolume yanlislikla geldikleri belli cunku ikiside Turkmenistan'dan gelmis :) Cogunluk kiz olunca kalibi cikartilip dikilen seylerde bayan giyimi oluyordu. Bu zavallilar dikip dikip siniftaki kizlara hediye ediyorlardi.

Bizde bulmusuz 5 kiz birbirimizi kafa dengi, surekli beraber takiliyoruz. Diger bolumlerde elektrik, elektronik, matbaa filan. Onlarda da tam tersi bir olay var. Bir ordu erkek 2-3 tane kiz. Bir suru arkadasimiz vardi bu bolumlerden. Ama butun teknik bilimler fakultesi bize takmisti kafayi bir kere. Bize 'don dikiciler' diyorlardi. 5imiz bir arada geze geze 'besi bir yerde' demeye basladilar. 2. sene aramiza 6.miz katilinca adimiz 'altin kizlar'a cikti. Ay ne guzeldi o gunler ya. Gecenlerde birinin postunda okumustum, eski gunlerinize donmek istermisiniz diye.. bak simdi cok donesim geldi. Ne guzel egleniyorduk ya. Ebruskom, okuyorsun di mi? :) Nur'um sende okuyorsun di mi? Utanmayin ayol, bir comment yazinda sizde akliniza gelen anilarimizdan bahsediverin.

0 Yorum: