Saturday, September 02, 2006

Gunun Clipkaturu ve Kokos Nilly

Efenim bugun yeni isime basladim. Is zevkli birsey ama biraz yorucu. Bugun ogrenmek icin gittim. Saat 1-6 arasi oradaydim.

Egitimi Amerikali kiz verdi cogunlukla. Zaten Koreli'nin konusmasini anlamak deveye hendek atlatmaktan daha zor. Belki birkac gune kadar alisirim ama egitimi digerinden almakta fayda var.

Ilk olarak benim sacimi yapti. Cunku orada calisan herkesin gelir gelmez yaptigi ilk is bu. Diger kisiyle ayni olmayacak bir sac modeli secip hemen kendi sacini yapip bol tasli suslu tokalardan takiyorsun kafana. Benim sacim asagidaki kizlarin topuzlarina benzedi. Topuzun hemen bitiminde sol altta gorunen genis tokayi takti. Sonrada sag altta gorunen minik tokalardan sirayla dokuz tane takti. Valla 2 dakika icinde sanki 3 saatimi kuaforde harcamis gibi bir gorunume kavustum. Hele benim gibi sac ozurlu birine ilac gibi birsey. Ama kendi sacini pek bir fazla gerip yerlestiriyorsun bu uzantilari. O yuzden yuzum gerilmis gibi oldum yani. Kafam birkac saat sonra agir gelmeye basladi birde. Yaw, ben aliskin degilim oyle suslu seylere. Sacimi at kuyrugu yapsam 3 saat sonra basim agrimaya baslar benim. Alismaya calisacagim artik. Gerci kendi sacimi kendim yapmaya basladiktan sonra onun ayarinida yaparim diye dusunuyorum.

Sahibi olan Koreli biraz fazla titiz grunuyor her konuda. Geldiginde ve ayrilmadan once mal ve kasa sayimi yapman gerekiyor. Gerci bu anlasilir birsey cunku mall'un ortasinda olup, tum herseyin kilitsiz bir yerde olunca gozunu dort acman gerekiyor. Her shift degisiminde bu sayimi yaptiginda da eksik bir sey ciktiginda ne sen kimseye b.k atabilirsin ne de kimse sana. Fazla oturmak gibi bir durum soz konusu degil ki bu beni ek yoracak cunku hemen belim agrir benim. Yemek icin yukaridan yemek almak vakit kaybettirdigi icin evden getirmeye calis diyor sorun olmazsa. Evde yiyecek birseyler oldukca tabiki sorun olmaz. Zaten bende oyle yapmaya calisiyordum diger yerde calisirkende. Zaten yemek secen bir tipim. Tasarrufu da cabasi yani. Birde sabah telefon acip no jeans, no slippers demisti. Eyvah b.ku yedik olmustum. Cunku benim topu topu bir tane kumas pantolonum var. Ayakkabi ise genelde terlik tarzi veya acik olanlardan. Hemen oradaki bir magasaya daldim ise baslamadan once. Tamda isteyipde bir turlu bulamadigim ayakkabilardan bulunca aldim hemen. Son zamanlarda topuklara alistirmaya calisiyordum kendimi. Gerci tum gun ayakta olmayi hesaba katmamistim ama gorcez bakalim.

Bayanlar zaten merakli boyle seylere. Bir deneme yapmaya ikna edip degisik modeller uygulumana gerekiyor satabilmek icin. Malzemeler oyle ucuz degil tabi. $24.99'dan $89.99'a kadar peruk cesitleri var. Tokalar ise offff el yakiyor. $7.99'dan $165'a kadar fiyatlari var. Tek bir toka yani, oyle 9'u filan degil. Ben olsam tokaya degil ama saca veririm o parayi. Cunku burada kuafore gitmek pahali bir olay. Hem duzgun, hem havali hemde ucuza mal etmek icin bu saclar birebir. En cok 5 dakikani alir yapmasi. Hadi grastin diyelim tokalarla filan 10 dakika. Kendi sacinindanda sadece onde bir parca gorunecegeindn fon filan cekmene de gerek yok. Bir kere parayi bayil, ama her daim havali sacin olsun. Uzun goster, tepede topla, daginik topla, tokala, bantla vesaire vesarie...


Bir tane saci olan kelle mankenlerden vardi. Ben onun uzerinde degisik sac denemeleri yaptim. Bu extension'larla olanlar cok zor degil. Musteriye takarken surekli germen ve cekistirmen gerektiginden ara sira ahh ve uhh sesleri cikiyor. Hemen sekil aliyor zaten. Sadece tokalari satabilmek icin musterinin kendi sacina modeller yapmak biraz kastiriyor. Hem kadinin sac tipi hemde el marifeti etkili. Bugun sadece bir kisiye boyle bir deneme yaptim canli canli. Onu da tam yapamadigim icin biraz yardim ettiler bana.

Meger benim o suslu gordugum hatunlarin saclari boyle guzellesiyormus. Bakalim burada kac ayimi gecericegim.

0 Yorum: