Friday, August 18, 2006



Ben burada film kiralama isine bayiliyorum. Tek yapman gereken uye olmak. Bizim uyeligimizde bir gidiste 3 tane film kiralayip 5 gun saklama hakkimiz var. Istersen ayni gun seyret geri ver ve yenilerini al. Sadece en yeni cikanlari alamiyoruz ama o da onemli degil 3-4 hafta icinde onlarida kiralayabiliyoruz.

Biz cok sosyal!! iki kardes olarak bu ara yine film kiralama deliligimize basladik.

40 Yasinda Bakire filmine her film kiralamaya gittigimde bakardim ve bir turlu karar veremezdim. Adam cok salak gorunuyor, cok komik olmayan, ehhh iste bir filmdir diyerek almamakta dirediyordum. Zaten son aldigimiz birkac film 'off, burada uyuklayacagimiza gidip yatsak mi' dedirttiren cinsden cikmisti. Bu son gidisimde tum raflari sirayla gezip yuzlerce filmin icinden film bulamayinca hadi bunu alayim dedim.

Film 'unrated' versiyondu. Yani sansursuz. Tum terimleri, detaylari, herbirseyi soylemisler. Filme pek bir onyargili yaklasmisim. Komik ve eglenceliydi. Kikirdeyerek izledik. Tek bir derdimiz vardi o da bizim ozurlu DVD player'imizin surekli takilmasiydi.

Madagascar ise seyretmeyi isteyipde bir turlu seyredemedigim animasyonlardandi. O kadar film kiralamaya gittim, ilk defa rafta gordum ve hemen aldim. Pek bir komikti yahu. Tipler, seslendirmeler, mekanlar, renkler bri harikaydi. DVD'nin bonus kisimlari bile cok guzeldi. Hala seyretmeyeniniz varsa tavsiye ederim. Mutlaka seyredin. Iciniz aciliyor walla.

Bonuslari seyrederkende (yine..) 'ya bu insanlar ne kadar yaratici' diye dusunmeden edemedim. Ben daha bu basit blog sayfasina resim mesim, cisim koyamazken adamlar neler yapiyor. Onu da gectim... bu programlari yazan adamlar daha bir ilginc diye dusundum. Nerden akillarina gelip de boyle programlar icat etmisler. Zaten tum elektronik seylerin isleyisini dusundugumde bu adamlarin beyinlerinin nasil bir sekilde calistigini hayal edemezken internet dunyasi benim kafami iyice allak bullak etmistir. Aram iyidir elektronik seylerle, oyle otuz kusur saat ugrasmam birseyi cozmek icin. Eski is yerimde Xerox teknisyenlerini cagirmadan ben tamir eder olmustum fotokopi makinasini. Ben bunlari dusunen, yapan insanlari anlamiyorum. Yani gipda ediyor ve acaba onlar mi cok cok akilli yoksa ben mi cok cok salagim diye kendimi yiyorum. Yaraticiliga hayran bir insan olarak neden bende onlar kadar yaratici veya dusundugumu yaratacak kadar akilli olamiyorum diye dusunuyorum.

Pek bir dusunce kelimesi kullandim. Suc islemis olmiyim... Ne demisler.. Dusun dusun b.ktur isin! Yine beni cevapsiz birakan cok dusunceli dusuncelerimden birini daha aktarmis oldum. Simdi birde uyku uyumak dusuncesine dalip bir uyusam nasil olur acaba? Uykuya nasil daliyoruz ki, noluyor uyuyunca, ruhum nereye gidiyor, acaba ben uyurken agzimdan bocek filan
giriyor mu? ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

0 Yorum: